uppdatering..

Lite uppdatering om hur det går med mitt mål.. (klara springa en halvmara på bra tid, om nio veckor)
Vecka 1.
Måndags: löpnig 35 minuter
Tisdags: Innebandyträning 2 h
Onsdags: Spinning 40 min, löpning 25 min
Torsdags: Innebnadyträning 2 h
Fredags: Vilodag
Lördags: Löpning
Söndags: Innebandymatch 60 min

Har gått upp tidigare om mornarna för att få i mig en bra frukost, till och
med stått och kokat ägg vissa mornar haha. Har ätit något efter varje gång
jag tränat, har sovit minst 8 timmar per natt. Har dock ätit godis i lördags
fast att jag tränade då. Men har gjort en liten ändring, och det är att på
fredagar & lördagar så får jag äta gotte..
Nästa vecka blir det längre sträckor!
Men det går bra!


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0