träning 8 imorse...

godmorgon! Klockan närmar sig tio, men själv har man varit uppe sen halv sju,
även fast jag inte börjar förän vid tolv.. Men det är så att jag vaknade när min
brors väckarklocka ringde.. han har exakt samma ringsignal som mig och jag
vaknar direeeekt av min väckaklocka..och därför av hans också.. typiskt..
Sen tänkte jag ju att jag skulle somna om, men nä vad gör han då om inte
sätter på hög musik! Fick skrika på han att stänga av musiken, men inte hörde
han det, för musiken var ju så hög... SÅ fick gå upp, säga till han att stänga av
och sedan tillbaka till sängen igen. Vad gör inte idioten då om inte kommer in i mitt
rum när jag försöker somna om och frågar om jag sett hans tröja?? NEJ JAG HAR
INTE SETT DIN JÄVLA TRÖJA, LÅT MIG SOVA!! lite arg var jag ja..

Gick upp då eftersom jag inte kunde somna.. stack till hälsomagasinet istället och tränade,
bättre det än att sova? Så det gör väl inte såå mycket att ha väckte mig ändå.. :)
Om en halvtimme går jag till bussen, skolan väntar. Ser fram emot en awesome kväll
men mina vänner :) wieeeeee <3


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0