trötttt

också är det söndag.. klockan är lite över fyra och jag är nyss hemkommen
från eleonor, bra dag med fina vänner, lite kebabrulle, kraffsor, cyklar, 
alem sal fakir,  lite strandmys hahah, skräckfilm, och allt annat!

I går, eller ja, i fredags.. så blev det chill hemma hos linnea vilket var trevligt,
kollade på beck, den var läskig!!!! galna kvinnor ni är ;D

men nu är inte klockan barnet längre, haha, dags och sova kankse, klockan
är ju trots allt mer än fyra till och med och jag känner redan nu hur trött jag
kommer vara imorgon! Imorogn ska min kusin döpas, så ska på dop imorgon
altså hehe, Så jag säger godnatt! och tackar för helgen, fina vänner man har :)<3



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0