tackar för helgen

Ännu en trevlig helg :) I fredags efter skolan åkte jag till Landskrona, hämtade några saker
sen gick jag runt lite i Landskrona, några timmar typ haha. Gick ner till borstahusen, la mig
vid en bänk vid havet och somnade, skönt var det. Blev ändrade planer i fredags kväll, blev
att jag och anna chillade hos henne hela kvällen :) cola och chips<3<3 haha. I lördags gick
jag hem till Louise. Pontus, Linus och Ros kom på kvällen, eller ja snarare på natten. Idag åkte
jag inlines till Frida, kunde inte ta mig dit på annat sätt haha, jag,frida felicia och charlotte gjorde
grupparbetet som vi ska redovisa imorgon, hade allmänt trevligt, god mat och kladdkaka.
5 jävla dagar kvar, sen är det ett efterlängtat sommarlov, som ska bli såå bra :D



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0