toppen :) nästan

Jag är inte den person som du tror jag är. jag är bättre än så och det ska jag visa.

underbart väder både idag och igår! dock lite blåsigt idag, men jag överlevde för det!
Så himla härligt, och glad blir man :) Ska vara fint imorgon också, redigt nice!
Hittade min keps idag som jag trodde jag varit av med hehe. Slarvig man är ;p
Klänningen som jag beställt kom inte idag :( Men den kommer väl imorgon då,
nu ska jag plugga lite till provet imorgon! Det sista provet, såå skönt. Fast ja dock
redovisningar kvar. Men sen så tar jag looov! SÅ JÄLVA SKÖNT!
Och ännu bättre är att det är fredag imorgon! Blir nog hem till kurris då,
Sen får jag se vad som händer resten av helgen. blir säkert awesome


Kommentarer
Postat av: ...

nog inte snygg va?

2010-06-04 @ 00:03:16

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0