midsommar!

midsommar! Och fint väder, helt toppen :)
Igår blev det en cykeltur och plockade blommor med anna ellen och clara,
blommor till midsommarkrans. Gjorde även en laxtårta som jag ska ha med mig
till Louise ikväll. Och idag var jag i helsingborg, fixade lite grejer, också köpte jag
en klänning som jag egentligen hade tänkt ha på mig ikväll, fast blir inte så ändå,
för har tagit på mig en annan klänning istället.. har sminkat mig och så också, så
nu väntar jag bara på att tiden ska gå, om knappt en timme ska jag vara hos Louise
där jag ska fira midsommar, woho, kommer bli trevligt! :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

glad midsommar :)

2010-06-25 @ 17:45:26
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0