en tråkig söndag som förhoppningsvis snart blir roligare

4 januari 2009
det är ju helt sjukt, fattar inte varför jag nästan alltid ska känna såhär. När jag tror att något ska bli bra som fan ändrar jag alltid uppfattning om vad/hur jag känner. åh! vill ju inte såra någon.. 
'it is not meant to hurt you'  


på tal om något annat
SJUKT halt ute ju :| i stort sätt omöjligt att vara ute och springa, igår kväll hade jag tänkt ut och springa, och visst gjorde jag det. men det var is nästan överallt ju!!  var tvungen och springa där det var gräs.. inte en särskilt lyckad springrunda. så hade jag tänkt ut och springa idag också, fast på dagen,  men det var helt hopplöst. det var ju lika mycket is ute idag igen :( så har fått gjort lite "övningar" är här hemma idag haha.
föresten, till vår är det sånna lopp ju, tjejknäcken, vårruset och hässleholms tjejmil, och detta året ska jag springa dom eller nått av dom iaf :):) wiee!


I've always been the kind of girl
That hid my face
So afraid to tell the world
What I've got to say
But I have this dream
Right inside of me
I'm gonna let it show, it's time
To let you know
To let you know

K-Ä-R-L-E-K?


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0