17 augusti.

spelat cup i ängelholm i helgen, gick väll inte allt för bra haha.
Så gick upp klockan 6 både i lördags och söndags!!
Men idag sov jag till 1, och ändå gick jag bara och la mig vid halv 12. sköönt!
Jag behövde verkligen sova ut!
var ute och sprang innan idag, det var skitjobbigt faktist! : (

Och nu är det bara några dagar kvar på sommarlovet. Kommer inte göra så mycket
på dom dagarna: träning imorgon, spinningpass på onsdag, och skola på torsdag,
även träning. Lite nervös för skolstarten eller! :o
Helgen blir nog rolig hihihi. Redan bestämt vad jag ska göra,
och det blir väll förhoppningsvis som planerat! :*
Hoppas på att träffa max i veckan också.
(:

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0