helgen som gått!

ännu en vecka som har gått, och nu är det måndag igen.
helgen som gick var bra!

fredag's kom max hit, var med han hela kvällen.<33

i lördag's hade jag typ inget och göra typ,
så gick upp på ica och handla en cola, och på ica träffade
man på kim, som handlade en fet godispåse. Han skulle se den
nya wallander med hans familj & calle, fråga om jag också fick kolla
med dom, och ja det fick jag. Spelade även lite basket med han och
calle, som gick mindre bra :( Men filmen var iaf bra!

I söndag's så blev det en cykeltud till havet i landskrona med;
anna, patrik, hampus & rasmus, cyklade cirka 7 mil.
Och ja hampus cyklade en mil mer.
Först cyklade vi till torp, sen till b-berga, vidare till asmuntorp och sen ut till cement i landskrona!
men såklart så var det dåligt väder när vi kom fram, men vi badade ändå! och jag var först i!! kallt
var det. men jag är ingen mes haha. Blev samma väg hem med cyklarna. Men vi tog en paus på
mcdonalds innan vi cyklade hem. Nästa gång blir det att åka till landskrona med inlines, eller åt-
minstonde jag och hampus som vill de :D
Om någon är på så säg gärna till.
Senare på kvällen så kom anna och patrik hit, vi badade jacuzzi och bakde kladdkaka. sen sov dom här.

TACK FÖR DENNA HELGEN ALLIHOP!(L)

Bilder sen cykelturen:
Hampus och rasmus


ANNA, framme i landskrona! tog faktist rätt snabb tid att cykla dit!


Nästan framme vid havet, fint väder som ni ser, inte alls grå himmel eller så..


jag hampus och ramus :D KALLT


Och detta är på vägen hem, hampus som ligger mitt på gatan.. vi fick stanna ett tag och
vänta på rasmus som var rätt mycket efter, hans kedja hoppade av några antal gånger!
Det var motvind och regnade hela vägen hem! riktigt jobbigt faktist.


Kommentarer
Postat av: simone

Hejhej, vilken mysig helg du haft tjejen :) Haft en bra måndag också? :)

2009-08-03 @ 20:56:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: alice

tack så mycket :)

2009-08-04 @ 01:07:34
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0