Min awesome helg!!

helgen är i stort sätt slut nu, den har gått snabbt och varit väldigt bra!

I fredags åkte jag & anna in till Malmö efter en chill skoldag, för att leta efter stövlarna, men
dem fanns inte, sorgligt men sant </3 Vårt tåg till torp blev inställt, så fick ta ett annat till Lund,
vilket var bra, för när vi kom till Lunds stationen så träffade vi på blondinbella!!!!! Så jävla coolt,
jag vet! Sedan gick vi lite i stan i Lund och chillade, fem minuter inan vårt tåg skulle gå fick vi
börja springa så vi skulle hinna med tåget.. långt och snabbt!!!!! Jubbigt var det, vi hann!! Men
tåget blev försenat till torp, så bussen till svalöv hade gått när vi kom fram till torp. Inte vår dag
 med buss och tåg om vi säger som så..



När vi kom hem drog vi till Kockens och jag åt en FET pommespizza och blev asfet, satt väldigt
fint!! Sen gick vi till ica och handlade änu mer fett, godis och chips, mmmm! Gick hem till anna och sen
kom även eleonor med lite till choklad, blev kräng och film, När jag och ellen skulle hem från anna
så tog vi en sväng inom clara som fyllde år, knackade på fönstert, och skrämde livet ur henne tydligen
hihi, men ja grattis!!!! Ja i efterskott nu.  En helskön fredag med andra ord!



Min lördag började med en liten löparrunda. Helskönt väder!! Chillade sedan lite ute i solen, sedan
på kvällen blev det klassfest + lite annat folk, i lund. Blev en lyckad kväll den också! Åkte hem 20
över ett, fick springa till tåget även då.. Med klackar!! Åkte hem och somnade med detsamma!





Vaknade upp idag, trött och törstig. Har inte gjort så mycket idag, gymmat med anna en stund,
sitter här och nördar och tänker på hur mycket jag vill göra ikväll, måste plugga, vill ut och springa,
vill spela fifa, vill spela cod, vill nörda på facebook, jobbigt att man är sån nörd! :(


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0