Ljusrosa gummistövlar & fitnessboll!

Tog en powernap efter skolan, vaknade för en halvtimme sen typ. När jag vaknade kolla jag på min
mobil och vips så hae jag fått ett sms från brandos. Har fått hem stövlarna nu, har testat dem och så,
men kan inte bestämma mig för om jag tycke om dem eller inte! Dem är ju lite kortare än vanliga imed
att jag köpte dem på barnstorlekar (ljusrosa fans ju inte i vanliga storlekar hihi) Men nej det blir nog braaa.

Dock inte bra att jag har sovit.. Jag som har läxor att göra.. och snart ska jag på träningspass, inte bra erica!
passet börjar om drygt en timme, är ett hyffsat nytt pass på hälsomagasinet. Fitness boll hette det tror jag..
får se om det är roligt, men har hört det! Ska träna med anna :)) Funderar även STARKT på att handla ett
choklad efter jag tränat, även fast jag inte borde!!! Får se hur det blir, men i vilket fall som helst så ska jag
sätta mig ner och plugga en timme nu! Ha de bra, pussss

fått hem stövlarna precis..

Fitnessboll pass snart..





Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0