min helg

bitar från i fredags.




Lördag.
Lördag morgon, fråga inte.. :D


När jag kom hem slet jag av mig kläderna och tvättade av sminket. En
kvart senare satt jag på bussen på väg mot helsingborg. Jagoch anna stack
till väla, skulle hitta en klänning. Men hitta INGEN. Blev någon tröja istället.

I lördags var det även en jävla massa som knackade bus eller godis på dörren,
lite rädd var man kan jag erkänna, och godiset råna dem mig på! Men men vill
ju inte att dem ska göra bus på en hihi. Men iaf sen knackade några jävlar
¨på min dörr, så när jag öppna var där ingen där.. Skiträdd typ..
Sen knackar dem på fönstert, så gick jag fram och kolla, så var det clara och ellen!!
ERA JÄVLAR

Och så här sluta min lördag! chiiiiiill






Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0