är helt sluuuut

för att sammanfatta min helg kan jag säga gal1, chill & tröttttttttttt

Fredags begav jag mig till helsingborg direkt efter skolan, hittade kläder till kvällen,
begav mig senare till Södra Sandby där det var fest med pexet, en rolig kväll!!
(Mindre roligt på vägen hem..) Kan säga att jag aldrig mått så dåligt på länge på
lördagen. (Man mår som man förtjänar..)

Kollade BoIS med clara och ellen i lördags, chillade med dem på kvällen, med gotte och mys,
somnade direeekt när jag kom hem!!! Idag har jag bara pluggat lite , och kollat landskrona
falcons som vann med 11-7. övningslörde även till Landskrona, gick bra!!

För övrigt så mår jag inte helt okej, har ont i mina öron och halsen är inte så bra den heller..
Har inte tränat på hela veckan, kan ju hoppas att jag mår bättre så snabbt som möjligt, det
suger!!!!!!

Nä nu ska jag ta och spela lite xbox sen sova!!!!! är helt slut.

Jag i fredags, är grisen i toy story för er som inte ser det!!



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0