perfekt :)

riktigt jävla awesome dag!:)
satt och åt jordgubbar på kärnan i helsingborg vid lunchtid i solen!
Handlade lite i helsingborg också, blev två klänningar, en tshirt,
ett par byxor, nagelack, läppstift och ett par skor, sen träffade jag
anna, josse och några i deras klass efter dem hade slutat skolan,
så följde med dem när de skulle fika. Sen tog vi tåget hem.

Efter skolan följde anna med mig hem, vi la oss och stekte ute i
solen haha, sen gick vi och chillade i solen en runda, sååå skönt.
Blir nog att jag drar ut och springer om ett tag, om jag orkar. sen plugg.
Detta är en sån dag som nästan inte kan bli bättre :)


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-05-20 @ 21:14:40
URL: http://jjuliees.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0