every time

Every time I think of you, every time I see you and every time someone talk about you, I can't resist to smile.



Idag var en meningslös dag om vi säger så! Men den var slapp,
Imorgon börjar jag kvart över 1, FATTA HUR GÖTT DET ÄR!!!!
har dock prov imorgon, och redovisning, mindre gött. men nästan
lika glad för det:) I slutet på veckan ska jag färga mitt hår möörkt,
wiho wiho. Slipper man gå med keps hela dagarna, haha, woho woho.
En liten del av helgen är planerad och livet rullar på, ja det mesta är
toppen, det mesta sa jag! Har till och med hittat en klänning att ha
på mig på skolavslutningen, om inget går fel med beställningen eller så
förståss, men det skulle jag inte tro :) Nä nu ska jag nörda lite till vid datan
och plugga lite samtidigt, sen sova. GODNATT!



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0