vår:):):)

Såå skönt att man kan ha på sig vårjacka nu för tiden!:D Det är ju faktist plusgrader,
och solen tittar fram rätt ofta så då får man passa på att ta på sig vårjackan! Har
liksom haft på mig vinterjacka på mig i snart ett halvår? eller ja 5 månader tror jag
faktist.. skitlänge ju. Har även läst att det ska bli 5/6 plusgrader imorgon, får hoppas
på det!

Man blir mycket gladare nu när det är vår och när det är ljusare och lite varmare ute.
Eller ja iallafall jag :) Fast läste i tidningen i förrgår, eller när det var, att var tredje
svensk blir deprimerad nu när det blir vår? För det är ljusare ute eller nått? Så vissa
måste gå på ljusterapi. Låter inte trovärdigt om jag får säga de (:

Måste bara säga att JAG ÄR LEDIG IMORGON :)




Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0