inget torkar fortare än en tår.

Vissa saker bryr man sig om fast man inte vill, tankar i huvudet som kommer tillbaka
gång på gång, varför bryr man sig om saker man inte ens vill tänka på? Innerst inne
vet man att det inte skulle funka, ändå vill man något så mycket, men man orkar inte
kämpa. För man vet att det aldrig skulle funka. Men tanken finns kvar där, även fast
man inte orkar göra något åt saken. För man vet att det är för sent, förstört. Men med
tiden försvinner det mesta. 

jag vet inte om jag har slutat bry mig eller om jag inte orkar bry mig längre. Tror nog
det är lite av båda och. Men bättre känns det iaf, om inte bra. Det känns skönt att ha 
folk man kan prata med. Vänner som lyssnar och förstår. Jag gör inte alltid dem bästa
valen, men detta känns faktist bra. Och jag gör det som känns bra för mig. 

Dem senaste dagarna har jag tänkt jävligt mycket. Eller jag skulle nog vilja säga dem två
senaste veckorna. Jag har tänkt om rätt mycket från förra veckan till denna. Och jag 
får säga att det känns bra. Det gör det faktist nu. Och det ska det fortsätta göra. :)


PUSS

Life is what you make of it.

:)


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0