:]

10 ointressanta saker ni (kankse) inte vet om mig.

1
.  Jag tycker inte om att styrketräna särskilt,
     för det är tråkigt och jag vill inte ha stora muskler:D   

2
.  Jag brukar hålla andan när jag går förbi soptunnor,
     pizza och china restauranger och konstiga människor.

3
.  jag har inte ätit godis på snart 4 månader

4
.  När jag blir 18 ska jag tatuera mig

5
.  Jag äter minst 3 frukter varje dag

6
.  Mitt favoritknäckebröd är wasa sport.

7
.  Imorgon ska jag handla årskort på hälso:P 

8
.  Jag tycker faktist om någon :)

9
.  Jag har piercat navlen 2 gånger, men har ingen navelpiercing längre hehe

10
.Religon är ett av mina favoritämne, eller ja mitt favoritämne,
     och nää jag är inte religös. haha

Anteckna om ni vill :D
 

Kommentarer
Postat av: My

Vad hade du tänkt tatuera då ? :)

2010-03-22 @ 16:48:22
URL: http://mysn.webblogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0