Nu vet ni..

..vad jag gör när jag har tråkigt.:)

ALTSÅ JAG PALLAR INTE ATT FACEBOOK GRUPPER OCH "FAN AV" ÄR SÅ JÄVLA BRA

Tips på vad man kan göra när man har tråkigt;
-Bli med i några facebook grupper och "fan av" på facebook
-Sitta och garva åt alla grupper och fan av som finns på faceook
-Gå in på felsms.com och sitta och skratta åt alla som skickat fel sms, skitkul sida ju :P!

Vi som försöker somna om, även fast det är 10 min kvar tills man ska gå upp


Vi som tror att alla kineser kan karate!

Vi som frågar : var är min mobil? när jag har den i handen :)

Alla vi som inte sköt Olof Palme!

I hate it when you walk outside and someone randomly throws a hotdog at you.

Felsms.com.

I love Google, it's like the brain I never got.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....wait, I don't get it?

I read the group name, I laugh, I join, I never look at it again.

When I was little I watched raindrops on the window to see which one 'won'.

If the world ends in 2012, i've wasted my whole life in school. . . lovely.

Gör en långfilm om Ica-Stig och hans gäng!

I hate saying hi to people and they don't see you and you feel retarded...

I Wish Music Played During Epic Moments of My Life and Not Just in Movies.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

haha, nej jag är inte söt., men tack ändå! :)

följer du min blogg? :D

2010-01-28 @ 17:56:30
Postat av: Ebbanilsson

min blogg jag som kommentera från kommentaren över

2010-01-28 @ 17:57:02
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/
Postat av: Heddi

Haha, kul ^^ konstigt att vi fick samma ide. Jag vet. Diggar dom aas mycket :)

2010-01-28 @ 18:28:12
URL: http://heeddi.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0