Nya schemat. HELT OKEJ

HELT OKEJ!

NYA SCHEMAT


GAMLA SCHEMAT


BRA MED DET NYA: Kommer hem en timme tidigare än förut!(Y)
DÅLIGT MED DET NYA: Går till 5 över 4 på tisdagar, gjorde jag inte innan,
och får inte sovmorgon längre på tisdagar (N)

Man ser inte det sådär jättebra, men kan meddela att jag slutar halv 1 på
fredagar från och med nästa vecka, hemma kvart över 1, inte helt fel!;D:D:D:D:D:D
Det dåliga är dock att sovmorgonen inte är kvar på tisdagen :( Och rätt långa
dagar på tisdagar och onsdagar. men HELT OKEJ!


Men har kvar mitt "gamla" schema fortfarande, fast bara denna veckan ju.. Så det
blir en sovmorgon på tisdag :) men ska upp halv 6 imorgon :'/ Så nog
dags för mig att sova snart.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack det hade jag! :D

Förlåt för sent svar :)

2010-01-11 @ 17:50:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0