FREDAG IMORGON!

Har tränat innebandy idag, sträckte nog mig på tisdagsträning,
på baklåret, för fick ont direkt efter träningen. Trodde först det
var träningsverk:P så var ute och sprang igår och sträckte ut
som fan efter jag varit ute och sprungit,
och idag på träningen kändes det likadant som innan, gör rätt
ont när jag springer, så ska inte träna fram tills matchen på söndag.
Hoppas det blir bättre snart:)

Det är segt att våra träningar på torsdagar inte slutar förrän 10.
Sen ska man ju hem och äta, dusha och så, och så ska man upp
klockan halv sex dagen efter, då känner man att man bara vill ligga
kvar i sängen! Ska upp om sex timmar så det är hög tid för mig att
sova nu, godnatt:)

en liten sak till, har mitt historie prov imorgon och excelprovet,
HOPPAS DET GÅR BRA!

Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: Ja, hon har verkligen blivit en person man kan beundra det senaste året :)

2010-01-15 @ 14:49:24
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0