Viam inveniam aut faciam

känner mig sviken av någon jag trodde jag kunde lita på,
någon som borde stötta en, vara på ens sida, lyssna på mig,
det var precis vad jag trodde du gjorde.

för en timme sen tänkte jag att mina val och handlingar var helt
fel, att jag borde lyssna mer på vad andra tycker. Jag lyssnade
och tog åt mig vad andra tyckte, vad du sa. Men du har just gjort
allt mer komplicerat för mig.

De man tror att man kan lita på kan visa  sig vara falska.
De man tror är falska kan visa sig vara sånna man kan lita på.

 Viam inveniam aut faciam - "Jag ska finna vägen eller skapa den"






Kommentarer
Postat av: VERITAS

Gud va fint citat.. Är du 100% säker på att de är rätt? :) Verkligen jätte fint..

2010-02-19 @ 21:52:53
URL: http://veritas.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0