ramla på bussen ;d

en rolig sak som hände imorse, lite pinsamt haha,
men mest sån sak man skrattar åt. Tog bussen från stationen till skolan, den var typ proppfull,
men kom med på bussen ändå, och det var typ precis. Fick man stå där mitt bland
alla utan att ha någonstans att hålla sig.. frida bara vi ramlar snart, och jag "nejdåå"
och några sekunder senare ramlar jag baklänges på några killar som sitter i ett sånt
fyrsäta, och ligger där på dem, frida ramla också, på mig.. och hon kom ju inte upp
dirket, så där la man och skrattade på dem (Y)


tyskprov imorgon, hatar tyska.
Har inte hunnit plugga någonting idag!! Kom inte hem förrän vid 6 idag,
tåget gick ju isönder när man var precis utanför kävlinge, så tog en jävla tid att komma hem!!..
Fick ringa pappa så han kom och hämta mig i torp.

Sen skulle jag göra semlor när jag kom hem,
baka egna bullar och så.. men nä det blev ju inte bra så fick slänga hela degen.
Sen blev klockan plötligt 7 och jag gick och bytte om, åkte till träningen halv 8.
var inte peppad på träning idag, kunde lika bra stannat hemma!!

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0