10

torsdag imorgon vilket innebär matteprov, har inte övat någonting på det,
men känner mig nog rätt säker på kaptilet. :) fast får nog ta och göra några
uppgifter ikväll ändå..

har nyss tränat, cykling. jobbiiiiiiigt var det ;d måste verkligen duscha nu hehe
cykling är faktist jobbigare än vad man tror. :) eller ja det beror ju på hur snabbt
man cyklar och hur tungt motstånd man har det och så. Men det hade jag.

Föresten så längtar jag till helgen, kommer förhoppningsvis bli ännu en lyckad helg,
har redan bestämt lite vad jag ska göra i helgen, och har lite planer för den :) får
se hur det blir. I vilket fall som helst kommer det bli bra.

måste bara skriva en till sak, vi hade gymnastik på idrotten idag, inte min grej om vi
säger så.. kan inte ens hjula. Och verkligen inte stå på händer och sånna saker..
Men har iaf haft ont i min handled ett litet tag, kankse en vecka. Och det blev verkligen
inte bättre av idrotten idag.. Känns som jag har stukat den lite lätt eller nått.. inte för jag
vet hur en stukning känns ens, eftersom jag aldrig stukat mig hehe, men det går nog
över snart :D

och just det en sista sak, vi ska få en ny innebandytränare i början av maj eller när det
var, han var och presenterade sig igår på träningen, han verkade ju va bra och så :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla lite oc, medan jag gör lite matteuppgifter!
HA DET BRA


Kommentarer
Postat av: mikaela

jäklar vad du tränar! good work :))

2010-02-11 @ 21:22:11
URL: http://mikast.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0