LANDSKRONA BoIS!

också var denna helgen också typ slut, eller ja dem roliga dagarna av helgen.

i fredags var jag på lagfest i häljarp, sedan drog vi till landskrona ett litet tag.
Tyckte det blev en lyckad lagfest:)
Igår var jag på spinningpass på morgonen, trött var jag när jag gick upp:(
Sedan hade jag inte så mycket att göra, så jag fick för mig att åka inlines
till teckomatorp, så ja det gjorde jag. :P

Sedan drog jag in till Landskrona och kollade på BoIS, som hade premiärmatch.
VINST MED 1-0!! Gött:)

annars gjorde jag inte allt för mycket på lördags kvällen, var skittrött igår!, kollade
el clasico och drack blåbärssoppa, haha. Sedan somnade jag diiirekt!
Idag blir det spinningpass, total body och plugg.


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0