TORSDAAG:D

helbra dag idag!!!!!!:D
Slutade helt tidigt idag!! kvart i 2 :D! Slapp två lektioner idag (Y)(Y):D
Efter skolan handlade jag och Julia scones på espresso house som vi åt
i bussen, jag blev jätte mjölig! Också glömde jag min mobil på en bänk
i landskrona, men sen var där en snäll som såg att jag gömde den som
hoppa in i min buss och gav den till mig, tack :) Philip w hade sällskap med
mig och julia på bussen, jag hade damp men ja :D.. Sen hälsade vi och några
till på linåker när vi kom till svalöv, men vi blev utslängda av Karina (såklart?)
Så vi stack till idortshallen istället och hälsade på Ola :D

Imorgon är det den värsta dagen i skolan , fredag! men jaja får se fram emot
att det är helg efter skolan heheh :D Blir nog landskrona imorgonkväll?:)

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0