tidsfördriv:)

Vad tycker du om kärlek? - bra(Y)
När kramade du någon sist? - ehh vet inte
Saknar du någon speciell person? - om jag gör!
Har du svårt för att bli kär? - ibland
När kysste/hånglade du med någon sist? i början på förra månaden
Ångrar du det? - ja!!!
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - förra timmen

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - näe
Hånglat med fler än 50 pers? - nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja.
Gjort något riktigt dumt? - ahfan
Gjort något du verkligen ångrar? - JAAAA!!!!!!
Varit nykter på nyårsafton? - klart jag har
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld?- nej
Slagit ner någon? - nä haha
Skämts över dina föräldrar? haha åhfan
skämts över dig själv? - hah ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Dricker du? - varje dag .
Vilka kläder sover du i? - trosor & t-shirt
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? -  vet inte
Är du ensam nu? -ja
Vill du gifta dig? - vet inte, tänker inte på det nu direkt!:p
Vill du ha barn? - kanske det

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - minns inte, kan ha varit anna och/eller julia
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? - röker inte
Du gick på bio med? - familjen
Skällde på dig? - kommer inte ihåg,

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja
Kramat någon? - nej
Pussat någon? - nej, eller kankse min syster (:
Köpt någonting? - tror jag inte
Sjungit? - jadfan:D
Saknat någon? - jaaa

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0