erica, fjortis med idomin? hah NEJ?

hej jag heter erica och jag är såå mycket fjortis
för jag sminkar mig ju så mycket och använder
sååå mycket idomin på läpparna,
och ja just det måste tillägga en sak till, jag är med töntarna
i klassen. pUzZaR!!!!

ÖH?:O

vill bara berätta att jag andvänder inte mer smink än vad jag gjort innan,
jag använder INTE idomin på läpparna, om DU undrar vad det är så är det
ett läppstift som jag använder(A) som jag köpte på  lindex (bild nedanför) haha

Och en till sak, vad är det som gör dig så mycket coolare än "töntarna" ??
i klassen? Som definitift INTE är töntar??
Så mycket vrede inom mig just nu!

I kortfattat drag till dig:
jag är ingen fjortis som använder idomin och inte mer smink
än innan och  nej dom jag är med i skolan är inte töntar.


Om du vill tycka och tänka något om mig nästa gång som absolut inte är sant
så säg det till mig först, inte till andra, så kan jag förklara för dig vad som stämmer,
Innan du berättar vidare falska saker för andra.

En sista sak;
du behöver inte ha vrede på personerna
som berätta vad du sagt om mig heller .


<------INTE IDOMIN



och om det skulle vara så att jag använde idomin och mycket smink,
skulle du inte behöva bry dig, för det är väll inte ditt problem isf!

nej nu ska jag gå och sminka mig och platta håret, sen till skolan,
skönt och börja 20 i 1, tjingeling ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg :). Titta gärna in på min :)

2009-10-20 @ 12:16:49
URL: http://kajsastinaa.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Allt bra med dig idag då? =)

2009-10-20 @ 12:27:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: anna linde

Hej! skulle du kunna komma med ett eller två namnförslag till våra fiskar? skulle vara till stor hjälp! ha en underbar tisdag :)

2009-10-20 @ 12:51:52
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: johanna

RÄTT ERICA!<3

2009-10-20 @ 16:22:23
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jodå, det har jag. Fast om du testar så borsta inte tänderna med vanlig tandkräm eller så på någon timme bara.

2009-10-20 @ 16:33:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0