NU SKA JAG SE TV SEN SOVA GODNATT :)

hejhopp!:)
kom precis hem från hälsomagasinet, tränade med anna idag.
Hade jättemycket träningsverk sen träningen igår!! Förhoppnings-
vis går det över tills imorgon. Men det blir ingen träning för min
del imorgonbitti:)
Idag slutade jag en timme tidigare, hemma halv fem istället!:D
Hade iiinga läxor med mig hem idag, hur skönt som helst!

Igår var det kanelbullensdag ju, och ja klart jag åt kanelbullar då;D!
Om typ 10 minuter börjar svenska hollywoodfruar, då blir det att kolla
på det, och på de tio minuterna har jag inget och göra medan jag väntar
så det blir lite tidsfördriv med tråkiga frågor idag igen hehee

10 FAVORITER
Dialekt: riksvenska
Dryck: oboy, typ de flesta jucier och vinbärssaft. Och iskallt vatten när man tränar heheh.
Låt: finns inte en favoritlåt:P! minst 100 förtusan :D
Film: vet inte här heller, finns sjukt många bra filmer också ju! Men den senaste jag såg var Hannah Montana2, och den var inte dålig haha;)
Tecknad figur: alla dom som är med i rasten, LÄTT :D
Sport: innebandy (:
Komiker: Johan glans är rätt rolig;)
Veckodag:  FREDAG KVÄLLAR!!!!!!! lördag dagar och kvällar är inte dåliga alls heller;)!
Glassmak: alla sorbeér (:
Soloartist: ingen aning faktist, finns väll många bra.


8 FÖR TILLFÄLLET
Humör: jag är på rätt bra humör:)
Tanke: kolla på tv snart så nu får jag snabba mig med frågorna hehehe
Kläder: tights och patrikslekco. tröja, ja sovkläder altså;)!
Känsla: lite blandade väll .
Tid: 20:53
Bästa sak: vet inte
Irritationsobjekt: träningsverken är rätt störig just nu ihhi


8 saker
Bästa vän: annapanna är beeezt
Husdjur: har inga husdjur, men vill ha en hund!!!!
Utlandssemester: senaste var ju italien, men det var triiiiist
Piercing: öron,navel , vill dock ha i tungan, men får inte :(
Förälskelse:ingen just nu, men kär är jag!
CD: ingen, lyssnar på spotify hihi
Bil: jag har ingen bil:)
Ord: ehhh vet inte ;D


7 SENASTE

Telefonsamtal: kommer inte ihåg :o
Mat: lasagne
Dryck: äppeljuice
Biltur: i söndags
Tv-program: minns inte faktist, men ska iaf kolla tv snart hehe
Spelad låt: every morning-basshunter
Köpta klädesplagg: det jag handlade förra veckan


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja bara nån sån småsak, som alla gör typ :D
Blivit arresterad: nej fan
Badat naken: när jag var liten kankseeeee
Varit med på TV: ja , i nån sån danstävling på alléskolan hhah, typ när jag gick i förskolan :)(Y)
Varit med i tidningen: ja,



5 NEJ TACK

Skolämne: Engelska,döda mig!
Mat: gillar typ all mat nästan, men oliver och svamp gillar jag inte :)
Musik: gillar nästan all musik, men sån musik som dom bara skriker i är förjävlig oftast :D
Dryck: funlight saft är ingen höjdare :)
Djur: spindlar, kackelackor, långben, råtter,möss och ja kan nog räkna upp hur många djur till som helst, men detta räcker (:


4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: datan, facebook msn bilddagboken och bloggar ;D
Du gjorde igår kväll: tränade och la mig tidigt
Du kan höra just nu: musiK :D
Du inte kan leva utan: eh mat :) musik typ : o och en jävla massa saker till:)


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: berättar inte allt för någon. men den jag litar mest på är iaf anna :)
Du tycker om: max
Du inte gillar: finns nog inte någon jag inte gillar så mycket, vad jag kommer på just nu (:

2 VAL
Coca Cola eller Fanta: cola!
Hund eller katt: hundar (:

oj nu har ju det börjar, HEJDÅÅ!!!!!!


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0