I väntan på bättre tider, japp.

jag kan ju inte sluta hoppas.. kanske borde, skulle va bäst så väll, men kan inte.
Men att böla leder ingen stans erica, alla saker blir bra förr eller senare även fast man inte alltid kan få som man vill. Och slutet blir inte som man tänkt sig alltid.

Men.. det blir som det blir av denna saken, ska iaf försöka sluta tänka på det, även fast det kankse inte är det lättaste att sluta tänka på den personen man tycker om.
Imorgon är det en ny vecka, och den SKA bli bra.
Lediga på torsdag och fredag ju. Hur skönt som helst!

Har några läxor tills nästa vecka, har inte börjat på en enda, bra jobbat. not. Nationella prov i biologi imorgon, kommer gå sååååå bra.
En dålig sak till är att jag fick en fluga i mitt öga när jag var ute och sprang ikväll, och den var inte liten heller:O!

och det var allt för mig, nu ska jag fortsätta vänta på bättre tider :) och hoppas det blir snart för orkar inte vänta mycket längre till. puss!
(tredje inlägget idag, great..)

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0