5 maj, 2009

vad ska jag säga, trodde inte du var sån person, du  sårade mig verkligen.
Men idag bryr jag mig inte faktist!
Och N, oss kan man inte kalla för vänner,
tack och hej.

tur att inte blickar kan döda, då skulle du varit så gott som död!

Kan säga att min helg både har varit skitkass och helt mega bra.

Valborg var väll inte en höjdare, var hos konrelius ett litet tag, men blev skitledsen så jag åkte hem
fast stannade inte hemma så jättelänge, resten av kvällen var super,
min lördag var också både bra och dålig, jag och anna åkte inlines, tuffa, haha :)! <3
och ja , söndagen var såklart super:)!

sen igår gjorde jag inte så mycket, typ kollade hif och mff på tv, störigt att hif vann! :P
idag har vi haft nationellaprov, matte C-delden, gick OK. Slutade redan vid typ 2 idag tror jag det var ;D göttigt


Imorgon är vi lediga, hur skönt som helst :) fast ska upp vid 6 ändå :(
ikväll ska jag inte göra så mycket, ska kolla på united och arsenal, tro det eller ej! :D

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0