RUBRIIK

söndag.
5 dagar kvar. så jävla gött!

denna helgen har varit bra
i fredags var jag med julia christoffer och rasmus, vi kolla bio i helsingborg, MEGALÄSKIG
igår var jag med anna och joshua, vi slingade mitt hår, vet inte om jag kan säga att jag är nöjd, men man vänjer sig väll.

börjat släppa taget. kanske. men när jag ser dig stannar hela världen till.
ge dig.


 typ mer än en timme senare, segt :D
 litta ledsen, det såg ju inte jättefint ut om man säger så;)
 
och ja , detta är resultatet.  vet som sagt inte om jag är nöjd eller inte.

Kommentarer
Postat av: amanda

det blev ju superfint!! :)

2009-06-07 @ 20:45:36
URL: http://superamanda.devote.se
Postat av: ericaN

tack, men nej , det är mycket fulare i verklighet än på bild :/ menmen :P:)

2009-06-07 @ 21:09:50

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0