1 februari

bara för jag inte sa som det var från början har allt blivit skit
bara för jag inte ville såra någon!
gjorde det för att vara snäll, jag hatar att såra folk, det är en av dem värsta sakerna jag vet faktist.

men hur många har jag sårat nu? 2, om man tänker efter 3.
eller nej, 4. jag har ju sårat mig själv också.

tänker på hur dum i huvudet jag har varit, hur tänkte jag. så korkat. exakt allt är mitt fel . skyller inte det på någon annan, endast mig själv.

visst var jag osäker på vad jag kände, men när jag såg dig i förrgår kände jag att jag hade gjort fel. gjort ett fel val.
men jag kunde inte göra något åt saken, jag visste redan då att allt skulle bli fel, men inte så mycket fel som det är nu!

jag tycker egentligen inte om att ångra saker jag gjort, men jag kan inget annat än att ångra detta.

jag har heller aldrig känt mig osäkrare än vad jag känner mig idag.
men jag vet en sak, jag vill ha någon som verkligen vill ha mig.
annars kan det kvitta.

grattis erica nilsson, du har just vunnit ett pris för att vara den fetaste idioten. applåder till dig!


Får nöja mig med att vara din vän
För kärleken dog medans lögnerna viskade
Ärliga ord men det var ingen som lyssnade
Nu blir det till att klara sig själv och
Får nöja mig med att bara vara din vän






på tal på en annan sak..
  byta min piercing idag,
 till denna.

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0