året som gått

ÅRET SOM GÅTT:
Hur har detta året varit? Både bra och dåligt. Helt okej altså.
Vad kunde varit bättre? om inte jag skulle varit en sån idiot, så skulle det blivit ett mycket bättre år, om jag tänkt efter mer än vad jag gjort. Och ja..
Vad var det som var bra med året? vissa personer som gör allt så bra.
Är det något särskilt du kommer minnas från detta året?
inget så särskilt, men vissa saker kommer man ju inte glömma.
Har du varit kär i år?
om jag har,
I hur många?
3 ..
Har du strulat med någon i år?
ja
Med hur många isåfall?
5 tror jag.
Med vem?
Filip L, pontus, dylan,max & carl. väldigt intressant..
Har du hittat någon ny vän i år?
ja
Har du mist någon vän i år?
ja en:P
Har du varit utomlands i år?
ja
Isåfall var?
italien, och våra båtturer till dk om dom räknas, hahaha
Har du gjort något som du aldrig gjort förr?
jappp, man gör väll alltid nått nytt varje år.




Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0