WIE!:)

Kolla BoIS ikväll! Med Anna, jag är chockad till 110 % :) anna och kolla fotboll, hur går detta ihop?:D

Skola idag, vakna en halv timme innan jag skulle vara på bussen, härligt. Sminka mig
på typ 2 minuter, hann inte platta håret, eller jo megalite.. och hann knappt äta något
till frukost. inte bra:) imorgon ska jag ställa klockan i tid! Vid 6 altså. börjar klockan 8.
Dom andra börjar 20 i tolv eller 20 i 1 :o kommer ha håla själv i 3 och en halv timme typ,
lagom segt. Imorgon har jag bara 3 lektioner! härligt!:) Först innebandy, sen Tyska 1, heeh
jag kan inte tyska :D och sen idrott, sen slut på dagen, härligt dag! sen imorgon är det
innebandyträning på kvällen, skoj:):)

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0