8 september 2008

HEJ! har inte skrivit blogg på hela augusti, bad, hah :)
iaf, denna helgen har jag varit i göteborg, spelat en innebandycup med damlaget som hette "björnslaget"
vi förlorade en match, spelade en lika och vann en, var rätt bra att spela lika mot pixbo som har spelat i elitserien och som vann hela cupen. :) men vi gick inte vidare, menmen. på lördagskväll så var hela laget på liseberg, roligt. speciellt när vi åkte flumrider haha :D <3 megagalet!
vi åkte hem på söndageftermiddag, när jag kom hem var det bara att sätta igårng och plugga! inte för jag orkade göra så mycket, men ändå. somnade till pippi och idag vaknade jag kvart i åtta, lite stressat. och mitt av denna dagen cyklade jag hem för att byta om till joggingbyxor, hah, inte dåligt :D men jag och lovisa ska ha på oss mjukisbyxor hela denna veckan har vi bestämt oss för;) eller ja altså alla skoldagar :*
föresten förra veckan var jag rätt duktig, träning varje dag (A)

måndagen: fotbollsträning
tisdagen: innebandyträning
onsdagen: innebandyträning
torsdagen: sprang jag
fredagen: innebandycup- en match
lördagen: innebandycup- två matcher
söndagen: okej , igår tränade jaginte något alls , men ändå. lite trött får man väll vara efter veckan :)

och igår bestämde jag mig för att vara nyttig denna månaden, eller ja från idag tills den åttonde oktober, vilket innebär att jag inte ska äta godis, chips eller kakor, ska klara det! :D måste iaf gå ner några kilo :o börjar faktist bli rätt tjock :p haha loL :D fick faktist idén från rebecka, för hon ska heller inte äta godis och sånt skit :) också har jag funderat på att sluta på fotbollen, för detär fakitst inte det minsta roligt!p speciellt inte matccherna, altså megatråkgit! tycker heller inte det är särksilt roligt och vara back.. menmen. ska iaf träna fotboll idag och se om jag vill fortsätta eller inte, får ju heller inte vara ute och springa säger mamma, imed att jag både tränar fotboll och innebandy.. och jag MÅSTE ut och springa, :O så det är väll ett skäl till , till att sluta, för då kan jag liksom vara ute och springa på måndagar och en dag till (dock inte isdgar och onsdagar för då är det innebandyträning ju!)

och jag pallar heller inte att vi har fått så galet mycket läxor :| har franska tills imorogn, som ajg inte ens har börjat med!!! måste göra det nu! och även svenska, hittar inte pappert med orden.. (Y) inte säskitl bra :/ måste leta vidare sen studa på det också! och sen är det matteläxa som vandligt, engelska tills på fredag, soprov tills på onsag och så kommer vi få en till franskläxa tills på torsdag.. så himla tråkigt. käns som ajg bara hinner med att studa och träna :/
nä nu ska jag sluta skriva en massa onödiga saker och börja plugga istället 8-)


bilder sen helgen:



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0