10 september, 2008

TJATJATJA! -onsdag

måste börja med att säga att måndagesns fotbollsträning var sjukt kul för en gång skull!:o inte ofta det ;) gick faktist lite bra också hahaha. inte ofta det händer också! men bara lite! verkligen lite :D käns helt hemskt, för vill egentligen sluta men sen kan fotbollsträningarna vara så himla roliga ibland också jU! menn käns lönt att fortsätta? kan ändå inte spela match på lördag för då är det någon dm match med innebanydn, eller kankse ska spela fotobllsmatchen också föresten.. för det var nog inte samma tid,. och sen på tisdag är det en fotbollsmatch och den vill jag helst inte spela för då är det en  innebandyträning. för fotbollsmatcher är ju såååå tråkigt. menmen :) skit i det :D

och nu till gårdagen (tisdag)
börjar med att vi hade friidott i skolan,  gick sådär. hoppade längdhopp, stötte kula och sprang 100 meter. på längdhopp hoppade jag 3 meter och 70 centimeter, stötte kula på 5 meter och 20 centimeter ( HAHAH KAAAAASST!) ska bli starkare ((Y) HOPPAS JAG :D HAHAH. och sprang 100 meter på 15:50 tror jag, gick inte så bra där heller, bara för jag gjorde det sist så hade redan sprungi t fram och tillbaka på längdhoppen och fram och tillbaka för att hämta den jävla tunga kulan :( BAD! för alla andra började liksom med 100 meter utom jag xD jaja käns som jag skyller på det för att det gick kass, eller nja kasst och kasst. var ändå rätt bra , fast ola sa att det var bra xD hahah! men åhh skitsamma :D efter idrotten duschade jag håret. för första gången sen i sjuan hahaha. plattade inte håret eller sminkade mig efter helt sjukt ;) har aldrig visat mig utan smink förutom några gånger i sjuan på linåker , hahaha.
iaf när jag kom hem åt jag och så, sen vid 4 kom fiiiiiilip<3 han var här i typ en och en halv timme, för sen skulle jag träna innebandy :)
och det var bara jag från svalöv som skulle träna igår, och SÅKALRT kunde inte pappa köra mig, så jävla självklart:O för mamma slutade sent idag, typ nio/halv tio . och pappa skulle nått annat, vetifan vad. men så himla typiskt:P så jag fick gå hemmifrån vid kvart i 6, tog bussen till landskronas station, sen fick jag vänta i landskrona i en halv timme (segt) men gick in på ica kvantum(hah) och handlade en ostbulle och drickyogort, för var hungrig :( så åt det medan jag väntade på tåget;) men till sist kom tåget,  åkte tll kävlinge. sen i kä'vlinge hade jag lite problem med vilken buss jag skulle ta haha. men hitta rätt till sist :) så satte mig på bussen till furulund, råkade slå till några stycken med klubban :( sånt som händer :D bussen stannde där vid konsum så fick gå därifrån till vikenhallen. och hela resan tog typ 2 timmar! helt segt ju.  men kom iaf fram och tränade, gick rätt bra faktistr, eller inte megabra, men hyffsat åtminstånde ;D träningen började 8 och slutade kvart över nio. sen vid halv tio kom jag hem, duschade och så. satt mig vid datan och sen vid halv tolv sov jag skönt i min säng!

IDAG: började med att väackarklockan ringde på halv åtta! mkt sent att gå upp för att vara jag:) brukar annars gå upp vid 7! duschade till och med, herregud hur hann jag?:) men jag duschade och satt upp mitt hår i en tåtte! plattade altså inte håret och sminkade mig inte! VAD HAR HÄNT ERICA? första gången jag gjort så där  . altså gått en HEL skoldag utan plattat hår och smink.  helt sjukt, riktigt jälva sjukt:P man kände sig ju fin (Y)(Y) och hade joggingbyxor på mig okcså såklart, för det ska jag och lovisa ha på mig hela denne veckan som jag skrivit innan ;) altså skoldagarna då ju. coolt som fan.  HAHA :D nu när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, gött som fan. sitter och lyssnar på musik just nu, kommer inte in på msn , det dampar :( och värden skulle ju gå under idag? HAHAHA. bullshit :) precis som man tror på det;) precis som någon skulle göra ett svart hål som vi sugs in i? haha! ska göra lite matte snart, har egentligen franskläxa tills imorogn, men ska inte göra den , ingen i vår grupp ska göra den:) för vi ska överraska sivan imorgon (Y) haha hon fyller år imorogn förstår ni;) på den elfte september, ingen dålig dag och fylla år på (Y) alla ska ta med sig kakor och sånt, altså 20 pers. snacka om att det kommer va måååånga kakor. och jag som inte får äta det nu??!?! ah, men altså det är ett undantag imorogn ! haha, får springa extra mkt idag (A)  och så får jag väll ut och springa imorogn så jag blir av med lite av kakorna iaf (A) haha :D

och föresten så är det bara jag från svalöv som ska träna idag, igen. men jag klarar mig! haha (:efter träningen ska jag sova direkt! och imorogn ska jag ha smink och platta håret!!!!!!!!!!! fick ju ha värsta sjalen för håret och huvudet på dom två sista lektionerna för det var aaaaaaspinsmat för mitt hår ar helt cp fult och mitt huvud okcså:(:( OCH EN SISTA SAK! jag haaaaaaaaatar ibrahim! hoppas någon slår ihjäl han eller nåtT! SÄR ÄR HAN!

aldra aldra sista saken! fan vad jag skriver mkt :0 aja, PUSSH>E>J :)
+ jag har börjat äta massvis med sallad på lunchen. rätt blä men jag lever ;)

och detta är en finfin bild på dom coolaste i klassen :* :)<3


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0