20 oktober 2008

honeyhoney!

Ännu en ny vecka som påbörjats. den jobbiga veckan kan man kalla denna för typ... asmkt läxor. ska när som göra färdigt engelskan och sedan svenskan! och även franskan. .. ush!
har precis tränat, på hälsomagasinet :} jag är stark, not! hahaha :D har jättemycket tränignsverk, för tränade där igår också.
har faktist tränat 7 dagar irad :} HAH STOLT?:O
tisdags- innebandyträning
onsdags- innebandyträning
torsdags- ute och sprang
fredags-innebandymatch
lördags-innebnadymatch
söndags- hälso
idag-hälso
och sen imorogn är det innebandyträning och även i övermorogn :D sen på torsdag blri det nog att vila,tror jag:O hahaha :D anteckna...
nä nu ¨ska jag börja med mina tusen läxor. puss




Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0