18 november 2008

hej hopp :)
jag och lovisa kommer vara sååååååå snygga imorogn :O:D ;) haha!
jag längtar efter lov sådära jättemycket! :( ge mig lov nununu tack! '
fast kan fakist erkänna att denna höstteminen har gått så snabbt!
bara en månad kvar till jullov, inte jättelångt tid ju. men ändå för länge.
käns som helgerna är megakorta och skoldagarna skit långa.
men denna veckan kommer vara rätt slapp, pepparkaksbak imorgon
och säkert på torsdag också :} kul fakist!:)
iaf, sen idag är det innebandyträning. roligt vet jag inte om jag kan
säga att det ska bli..
i helgen har jag iaf kollat på svalövscupen på fredagen, tråkigt var det.
sen sov anna hos mig, bäääääst :D! sen på lördagen fick vi gå upp mega
tidigt :( skulle till helsingborg och besöka några skolor,
sen vid halv 2 stack jag ner till svalövscupen och kollade
sen efter svalövscupen följde filip med mig hem så var vi hos mig hela
kvällen :}} söndags spelade jag match, tråkigt var det. menmen.
denna helgen har varit bra ändå, megabra faktist!:)

 <- gammal bild, saknar mitt hår :( AH!

(L)

'Cause together  We are strong In my arms That's where you belong






Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0