25 juli 2008

igår var det innebandy träning, mycket roligt (: sen efter träningen kom filip hit <3
denna dagen började med att man väcktes av telefonen (Y) drack ett glad oboy, haha, sen gick jag ut och sprang en runda :D hääärligt :D fast riktigt varmt, så rätt jobbigt haha. sen duschade jag och så, sen åkte jag till röstånga med lovisa : ) andra gången jag är där detta året, helt sjukt ju, har fan inte varit bra väder, men idag, då var det riktigt nice :D och det ksa vara fint väder nu ett tag frammåt också :) härligt som fan. också åt man ju en toast, om det nu stavas så :) ahha,  inte nice och äta varmt när det är cp varmt ute :( men jag kan ju inte säga att vattnet var speciellt varmt, haha ;) rätt kallt, men aja :)  och fatta hur jävla torr humor hon har punkt slut, men det är sjukt kuL :'D jag har brännt min rygg ..... tog bussen 5 över 5 hem, sen när man kom hem duschade man , gjorde vid sig och så :) sen stack jag till filip :)!  vi höll kurre och lovisa sällskap när dom åt pizza,, sen gick vi ala hem till lovisa och speladre ett spel, ahah. som vanligt är jag och lovisa kungar? eh jadå! efter vinsten stack jag och filip hem till han :) du är bäst. gick hem vid 12, och nu hade jag tänkt att kolla på en film, sen sova. imorgon ska jag upp hyffsat tidigt, eller ja vid typ 10, för klockan elva skulle jag ta någon spruta :( och jag hatar sprutor över typ nästan allt annat, helt hemskt. har typ sprutfobi :o haha. kommer fan börja böla och jag skojar inte :'dd mees erica :D men aja, pusshaJ :)


kankse inte den klaraste bilden eller så, men ja, bild på filip sen idag när lovisa och jag ägde ut kurre och filip :*


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0