måndag och två dagar kvar till julafton! 22 december 2008

måndag idag- och lov!:)
i fredags var det skolavslutning, gott som fan! hade höjt mina två G till VG, wohoo! hahahah. På kvällen var det fest hos tair, tack för en trevlig kväll! :)
ANna och julia sov hos mig, på lördagen var vi trööötta! på kvä'llen stack vi till amanda där nathalie också var, och det var ännu en trevlig kväll.
gick upp vid halv tio igår , för skulle iväg och handla julklappar. så gjorde det, och ett par skor. :)
sen somnade jag vid 6 tror jag, vaknade igen vid 8/9, sen somnade jag igen vid 12. megatrött var jag!
idag har jag inte gjort någonting, ska egentligen vara med filip sen, men jag mår inte så värst jättebra, så blir nog att vila hela dagen.
imorgon kommer pappas släkt hit, och typ firar jul, kankse julbak med anna imroogn okcså:)
och på onsdag julafton!
nu ska jag snart måla mina naglar sen kolla på en film och vila.
pusspuss

tro hopp kärlek
 
Dagens låt: Amy Studt-just i little girl
Dagens frisyr: uppsatt!
Dagens smink: iiingenting!
Dagens klädsel: tights och linne
Dagens händelse: inte gjort nånting idag! suttit hemma och slappat typ haha. och jusdet, städat mitt rum också :}
Dagens planer: kolla på en film:)
Dagens vill ha: tatuering!!!!!!!. ett xbox 360, en klänning till nyår.
Dagens saknad: filip
Dagens drog: varma koppen, äpple och kanel<3
Dagens tråkigaste: ingenting (:
Dagens finaste: julklapparna jag slått in är finfina hahaha :D
Dagens måste: kolla film och sova!
Dagens dricka: varma koppen
Dagens köp: skorper till mamma
Dagens mat: tacos
Dagens sjuka: ont i huvudet.
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: ont i huvudet, annars bra.



 Amanda, lördags hihi :}}
 jag i fredags.


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0