en toppen helg som inte..

en toppen helg som inte tar slut idag, helbra! Ledig imorgon också, det behöver jag verkligen!!!

I fredags spenderade jag min tid på lite olika ställen här i sverige, och utanför sverige hehe..
Kvällen blev inte riiktigt som tänkt, men såå mycket bättre än att bara sitta hemma i svalöv..
och chilla. Något måste ju hände här i livet tycker man (; bahnhof är ett jävla fjortisställe!!!!

Igår chillade jag med mina sex and the city tjejer, wohoo. Chips& dippa, godis, naturgodis glass och läsk,
inte helt fel!! Kollade lite resor och så, vi har nog hittat nått riktigt bra till i sommar, i magaluf, får se hur
det blir :) men resa ska jag iaf göra i sommar!

Idag har jag spelat match mot lugi, vi vann med 6-4, toppenbra! Är så himla trött nu, så jag vill bara sova,
men får vänta någon timme till iaf.. blir nog en film snart.

POSSS ♥


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0