chill,chill,chiiiill

väldigt lugn helg, kollade innebandy i fredags, falcons u lag mot häljarps u lag, dåligt
match men häljarp vann och det var huvudsaken (: Efter det chillade jag linnea clara
och eleonor hemma hos linnea, fint!

Igår spelade jag match mot höllviken, vi vann med 4-2, toppen, tre matcher vunna
av tre spelade :) Gick dock inte så bra för mig tyckte jag. Sen på kvällen blev det
chill med anna, orkade inte göra något annat, och hade inte lust att göra något annat
heller, det var NICE.

Fint regnigt väder idag <33 har varit ute med hunden en rätt lång runda och blev rätt blöt.
Nu sitter jag och beställer foton, blir en hel del, typ 300 :O Resten av min söndag kommer jag
tillbringa med min företagsekonomi bok, loove <3 not hihi

möblerat om lite i mitt rum också


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0