match och ont i benet..

Kom hem från match nästan precis, gick ju bra idag, blev 4-4,
gjorde ett mål.. inte det snyggaste målet hehe, men mål som mål!
Förra gången vi mötte dem så förlorade vi med typ 8-0, så 4-4 var bra!:)

Har haft jätteont i baksidan av låret hela matchen, jag sträckte ju mig
på tisdags träningen, och har haft ont sen dess, fast igår kändes mitt
ben helt bra, men driekt när vi började uppvärmningen idag så
kändes det skit. Gjorde ont fast jag hade liniment på, eller hur det stavas..

:( Hoppas verkligen det blir bättre snart! Ska iallafall inte vara med
på tisdagsträningen..
SUCK

Kommentarer
Postat av: Mikaela

MÅLET VAR GRYMT ERIKA! :D

2010-01-18 @ 14:19:08
URL: http://mikast.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0