Facebook grupper!

Facebook grupper är grymma! :D Finns så många klockrena.

Några av mina favoriter är;

Jag hade en gång ett liv...Sen sa någon jävel åt mig att skaffa facebook!

Om du minns detta växte du upp i slutet av 90-talet..

vi som tror att inget kan döda oss när vi ligger under täcket

jag vet, jag såg det på facebook!

Vi som läser smset, trycker på "svara" och sen har vi glömt vad det stod.

Alla vi som skriver haha på datan eller liknande utan att tycka det är kul!

Vilken jävla global uppvärmning? Det är fan svin kallt!

Vi som trycker hårdare när batterierna är slut i fjärrkontrollen.

Alkoholen löser inga problem, men man kan få nya som är jävligt intressanta

vi som tycer erica är biff

Det är jävligt fail att "International skip school day" är på sportlovet

säger ahaaa fast jag inte förstår!

Vi som kollade efter siffran (åldern) längst ner i glaset när vi var små.

jag tror också att flugorna planerar något när dom gnuggar sina händer

NYTT MAIL I INKORGEN - YEEES! FAN, det var bara från en idiotisk grupp.


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0