~

sov 3 timmar inatt, vet inte vad det är med mig. Varför bryr jag mig?'
Förstår inte på mig själv ibland. Ibland känns det som jag inte känner mig
själv ens..
 

Hade iaf matteprov idag, som gick bra kändes det som iaf! Kändes faktist
jättebra. så får hoppas på det också. :) Har dock haft tankarna på annat
håll nästan hela dagen. glömde till och med äta frukost imorse.

ikväll är det innebandyträning, klockan nio, så det skulle vara bra om jag hann
sova en stund innan träningen. måste även plugga lite idag, första världskriget
imorgon. och ja nu är min helg planerad också. :)

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Hoppas du får en bra dag! :) Kolla in min blogg om du gillar den kan du följa med bloglovin. KRAM!

2010-02-11 @ 16:20:11
URL: http://eswalander.devote.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0