things change

Saker förändras med tiden, och det gör vi också.
För det betyder det inte att man tycker illa om någon person,
för det gör jag absolut inte.
det blir bara så att man glider ifrån varandra. Sen gör det inte
saken bättre att vi inte går på samma skola, det blir ju att vi inte
pratar lika mycket. Det säger ju sig själv att man pratar med dem
personerna som man går med på samma skola, och dem personerna
man gör saker med osv. Och det betyder ju inte att jag har något emot
dig, eller tycker illa om dig osv. 
Och sen är det inte så att det är nu saker har ändrats, det har varit så här i ett
år nu. Om inte mer. Inget är annorlunda nu som för ett år sen, förutom att vi inte
går på samma skola längre.

Och sen käns det som jag står mellan två
personer som var vänner innan, eller ja åtminstonde stog.
jag tycker inte illa om någon. 
jag har bara mina åsikter om vad jag tycker & jag har valt min sida.

Vill inte va ovän med någon eller vara taskig mot någon.

KRAM PÅ ER ALLAAAA
 
 

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0