?

Jag vet att allt jag gjort inte har varit det smartaste,
jag vet att jag gjort många korkade och onödiga saker
utan att tänka efter många gånger. Jag kanske inte är den
personen du litar på just nu, men jag lovar att du kan lita på
mig även fast jag inte bevisat det än. Jag skulle aldrig igen
göra något utan att tänka efter. Jag har egentligen redan har
bränt mina chanser, det vet jag. Men om du ger mig en chans
till så ska jag visa dig att jag är bättre än så, och att du kan
lita på mig.


Även fast det kanske inte skulle funka just nu, så skulle jag vänta
tills det gör det, tills du vill att det ska funka. Bara du vill så går det.

Det finns ingen annan jag hellre vill ha, om du bara skulle ge
det en chans så tror jag faktiskt det skulle kunna bli något bra.


förlåt för allt jag gjort som jag inte skulle ha gjort
och
förlåt för allt jag inte har gjort men som jag borde göra.

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0