ledig dag idag igen, sååå skönt!:)

LÅNG HELG! aldrig fel!

fredags;
skolan två lektioner, sen stack jag hem, sen
in till landskrona igen, sen vidare till helsingborg för att
handla, vidare till danmark, sen hem och sen var jag ute
och sprang och sen sov jag :)

lördags; soov och sen hem till kim.B och deras familj och
var där hela kvällen :)

söndags; dop och sen seriepremiär! sen kom Julia hit på kvällen

måndags; väla med mig själv och handlade. missade bussen
när jag skulle till svalöv från torp, eftersom tåget var helt
försenat!! :( men ros väntade med mig en timme i torp, snällt :D

tisdags, idag; innebandyträning imorse, sen hem och gjorde ingenting
typ åt, sen ut och sprang intervaller, och sen hälsade jag på linåker
med julia ett liiiitet tag, även fast jag inte ville hehe. och nu ikväll
är det innebandyträning:)



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0