://

Jag vet att jag brukar ta en del snabba beslut, alldeles för snabba faktist..
och desutom brukar det bli helt fel. Oftast när jag vill göra något eller får
för mig att göra något så släpper jag inte det förrän det blivit gjort..
Kom och tänka på en sak idag, började tänka om. Inte säkert det går..
men jag hoppas & denna gången får mitt beslut inte vara fel.

början av denna dagen vart helt bra. men den har bara blivit
sämre och sämre. Vet inte vad det är med mig idag, är helt off och
allt blir bara fel idag! Ser iallafall fram emot träningen ikväll.
Fast mår dock inte 100 % bra, .. jag som aldrig brukar va sjuk!:(
Ska inte till skolan imorgon, det är en sak som är säker, känner inte
alls för det. Skolan är inte rolig längre, inte ett dugg! Ska vara hemma
istället lite och plugga och så.

Och föresten så ser jag fram emot helgen..
Blir nog att kolla svalövscupen imorgon! kankse fest.. fast tror
mest det lutar åt svalövscupen,
sen lördag är det klassfest eller vad man ska kalla det för, blir
säkert roligt & trevligt!
& kanske match på söndag.

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0